- Úvod
- Obchodní podmínky
- Recenze Heureka
Ověřený zákazník
Přidáno 09. 10. 2017
Obchod slibuje dodání do dvou dnů, ale to je planý slib. Realita je jiná.
Proti:
Není možné vybrat seriózního dopravce
10 %
dodací lhůta
přehlednost obchodu
kvalita dopravy
kvalita komunikace
Vyjádření našeho obchodu
Dobrý den vážený zákazníku,
velmi se omlouváme za celkové pozdní dodání ze strany dopravce DPD. Z naší strany však byla Vaše objednávka expedována v nejbližším možném nadcházejícím pracovním dni:
25.09.2017 10:51 Datové centrum Přijali jsme informace k zásilce od odesílatele
25.09.2017 14:09 Menin (CZ) Zásilku jsme vyzvedli u odesílatele.
25.09.2017 15:32 Menin (CZ) Zásilka je na cestě na depo, ze kterého ji budeme doručovat.
26.09.2017 06:10 Velke Prilepy (CZ) Zásilku jsme přijali na depo.
26.09.2017 06:43 Velke Prilepy (CZ) Zásilku jsme předali kurýrovi.
26.09.2017 19:43 Velke Prilepy (CZ) Zásilku se nám nepodařilo doručit.
26.09.2017 21:31 Velke Prilepy (CZ) Zásilku se nám nepodařilo doručit a vrátili jsme ji zpět na depo.
27.09.2017 10:26 Velke Prilepy (CZ) Zásilku jsme přijali na depo.
03.10.2017 07:05 Velke Prilepy (CZ) Zásilku jsme předali kurýrovi.
03.10.2017 19:12 Velke Prilepy (CZ) Zásilku jsme doručili.
Za dopravce DPD se tímto ještě jednou moc omlouváme a věříme, že s našim výrobkem budete plně spokojena.
S přátelským pozdravem
Topinfra s.r.o.
Ověřený zákazník
Přidáno 01. 08. 2017
Pro:
při objednávce přes e-shop došlo k nedorozumění ohledně potisku panelu, vše vyřešeno telefonicky a operativně a vstřícně napraveno
100 %
dodací lhůta
přehlednost obchodu
kvalita dopravy
kvalita komunikace
Ověřený zákazník
Přidáno 15. 12. 2016
Jednoznačně doporučuji
Pro:
Rychlost dodání
Přehlednost stránek
poslední generace panelů
Přehlednost stránek
poslední generace panelů
Proti:
Snad jen při balení dát zadní stranu panelů ven z balíku.
100 %
dodací lhůta
přehlednost obchodu
kvalita dopravy
kvalita komunikace
Ověřený zákazník
Přidáno 04. 12. 2016
Proti:
Nekontroluje úplnost zasílaného zboží.
přehlednost obchodu
kvalita dopravy
kvalita komunikace
Ověřený zákazník
Přidáno 24. 11. 2016
DOPORUČUJI ...
Pro:
Dobré ceny,spolehlivost , rychlost ...
100 %
dodací lhůta
přehlednost obchodu
kvalita dopravy
kvalita komunikace
Ověřený zákazník
Přidáno 01. 11. 2016
Proti:
Doprava s DPD. V uvedeny den nedorazili,neposkytli kontakt na dopravce. Dorazil až následující den a dvě hodiny později než deklarovali.
80 %
dodací lhůta
přehlednost obchodu
kvalita dopravy
kvalita komunikace
Vyjádření našeho obchodu
Vážený zákazníku,
přijměte tímto naší omluvu za problémy spojené s expedicí Vaší objednávky. Toto jsme ihned předali společnosti DPD k prošetření a zde je jejich reakce:
Dobrý den,
reaguji na Vaši stížnost, kterou jsme zaznamenali pod číslem 1098846.
Vaše stížnost se týkala chybného doručení balíčku číslo 13855023614022.
Bohužel nastala chyba na naší straně
Celý případ jsme prověřili a zjistili jsme, že skutečně došlo k pochybení u kurýra. Na trase začal jezdit nový kurýr, který 25.10. nezvládl rozvést všechny zásilky. příjemce obdržel automatickou SMS notifikaci s informací, že si může zásilku vyzvednout buď téhož dne na depu, nebo mu bude doručena následující den. Kurýr měl problémy se stíháním trasy i 26.10., a proto byla zásilka doručeno mimo časové okénko pro doručování.
Jménem celé společnosti DPD se Vám omlouváme.
Mrzí nás komplikace, které jsme Vám způsobili. Věříme, že příště budete s našimi službami spokojen.
S pozdravem
Nikola Jurníková
Specialista zákaznických podnětů
+420 225 373 373 | info@dpd.cz
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
DPD CZ, Direct Parcel Distribution CZ s.r.o.
Táborská 940/31, 140 00 Praha 4 | dpd.cz
Ověřený zákazník
Přidáno 29. 09. 2016
nic nenakupovat
Proti:
Jednání prodávajícího velice arogantní
20 %
přehlednost obchodu
kvalita komunikace
Vyjádření našeho obchodu
Zde ona naše "velice arogantní" komunikace se zákazníkem:
Dobrý den,
velmi se omlouváme za nedorozumění, ale opravdu nebylo způsobeno námi.
Ve Vaší objednávce je opravdu vidět Vámi zadaná platba předem (bankovním převodem).
Ano cena této položky je 0 Kč, ale my jako internetový prodejce musíme ke každé položce uvádět její cenu a zde je tedy vyjádřena cenou 0 Kč. Níže je také patřičná sleva 2% za volbu platby předem z celkové výše objednávky.
Objednávka byla tedy na Vaši žádost stornována.
S přáním hezkého dne
Topinfra s.r.o. - e-shop s topnými infrapanely
Ověřený zákazník
Přidáno 29. 07. 2016
Pro:
Rychlé jednání
Tento obchod a produkt mi byl doporučen
Tento obchod a produkt mi byl doporučen
100 %
dodací lhůta
přehlednost obchodu
kvalita dopravy
kvalita komunikace
Ověřený zákazník
Přidáno 19. 07. 2016
doporučuji
Pro:
dobře popsaný produkt,potvrzena zaruka.již jsem objednávala několikrát z intrrnetu,ale toto bylo perfektní.doporučuji
Proti:
nic
100 %
dodací lhůta
přehlednost obchodu
kvalita dopravy
kvalita komunikace
Ověřený zákazník
Přidáno 13. 05. 2016
...
Pro:
....
Proti:
....
100 %
dodací lhůta
přehlednost obchodu
kvalita dopravy
kvalita komunikace
Ověřený zákazník
Přidáno 18. 03. 2016
jednoznačně doporučuji
Pro:
okamžitá reakce
rychlost
i při platbě předem bylo zboží za 2 dny po objednávce u nás
rychlost
i při platbě předem bylo zboží za 2 dny po objednávce u nás
100 %
dodací lhůta
přehlednost obchodu
kvalita dopravy
kvalita komunikace
Ověřený zákazník
Přidáno 13. 03. 2016
nákup bez problému
Pro:
rychlost dodání , slušná cena
100 %
dodací lhůta
přehlednost obchodu
kvalita dopravy
kvalita komunikace
Ověřený zákazník
Přidáno 02. 03. 2016
S obchodem jsem spokojen. Vše proběhlo rychle a bez problémů. Jediná drobná výtka je k dopravci DPD. A to avizovaný termín dodání nebyl dodržen. A přístup řidiče mne donutil být dost asertivní a to nemám rád.
80 %
dodací lhůta
přehlednost obchodu
kvalita dopravy
kvalita komunikace
Vyjádření našeho obchodu
Děkujeme Vám vážený zákazníku za výtku směrem k dopravci DPD. Ihned jsme zahájili patřičné kroky, aby se podobná situace již žádnému našemu zákazníkovi nepřihodila. Topinfra s.r.o.
Ověřený zákazník
Přidáno 09. 02. 2016
Perfektní komunikace a rychlé vyřízení objednávky.
100 %
dodací lhůta
přehlednost obchodu
kvalita dopravy
kvalita komunikace
Ověřený zákazník
Přidáno 07. 02. 2016
spokojenost
80 %
dodací lhůta
přehlednost obchodu
kvalita dopravy
kvalita komunikace

.png)



